Cesta k projektu – co stihne ještě Pepa

Cesta k projektu – co stihne ještě Pepa

Jedním z prvních kroků je soupis požadavků, nápadů a návrhů

Bez omezení praktičnosti, ceny…
Následně rozdělení potřeb na dvě skupiny podle typu osvětlení. Na některé prostory jsou kladeny nároky denního světla a jsou nutné s okny.

Velká část může být provozována s trvalým umělým osvětlením a světlíky. Také protože pobyt jedné osoby je celkově dosti krátký na nutné jiné řešení.
Požadavky, které jsou vhodné pro umělé osvětlení lze směřovat do přízemí stavby, pro nás to znamená pod zem, pod budoucí zahrady a zeleň s herními prvky.

Oproti tomu s nutností denního světla jsou školní třídy a skleníky s vysokými nároky na dostupné sluneční světlo.

Následuje práce architekta, který rozloží prostor a stavbu kresbou realizuje do studie, z čehož výsledkem je projekt.

Pro dosáhnutí co největší zelené plochy a co nejmenšího vlivu vzhledu stavby na okolí, je možností větší základová deska s rozměrným přízemím a decentralizace potřeb s denním světlem v patře do dvou objektů. Co šlo dát pod zem s umělým osvětlením je v přízemí.

Většina plochy 182/2 je v návrhu po sanaci opět sad a přilehlé školní zahrady, které navazují na komunitní skleníky s přístupem z přízemí a tříd v prvním patře jedné ze dvou o patro vyšších staveb.

Druhá část stavby vystupující nad povrch tvoří prostory s volnějším režimem jako je čítarna s knihovnou, herny.

Rozdělení a decentralizace do dvou jedno patrových dostaveb umožní lepší využití slunečních paprsků a zároveň udržet co největší skrytí zapuštěním do svahů.

Získaný prostor nad přízemím je tvořen kombinací zábavních prvků a obnovené zeleně.

Máme projekt a do této chvíle jde spíše o zábavu. Dál je to o počtu razítek…

další část úvahy pokračuje v textu O jaké jde pozemky, kde to je… a v části Pozemková parcela 182/2

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..